Kvalitescontroller och kvalitetsanalytiker med kundfokus

Vi är 8 000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige.

Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna.

Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994.

Vi vill vara en förebild för hur omsorg drivs ansvarsfullt och med hög kvalitet och behöver fler nyckelpersoner i vår organisation. Vi har alltid kunden i fokus i det vi gör. Det innebär att vi alltid tänker på hur våra beslut och handlingar påverkar kunden och där kommer du att kunna bidra till Frösundas utveckling och resultat.  Vi behöver fler personer i vår organisation som har viljan och drivet att framgångsrikt fortsätta utveckla Frösunda och som vill påverka framtidens omsorg. Kan det finnas ett viktigare arbete?


Kvalitets controller och Kvalitetsanaslytiker - Utvecklande specialistroller med stort kundfokus

 Som en del i vårt team på kvalitetsavdelngen har du en viktig roll i Frösundas förbättringsarbete då du fungerar både som stöd- och kontrollfunktion i förhållande till övriga enheter. Du har ansvar för att självständigt identifiera och driva olika kvalitet- och utvecklingsprojekt i nära samarbete med verksamheten. Vidare arbetar du med att ta fram rutiner och processer och du är en viktig länk i samband med dokumentationer och tillsyner. Genom kontinuerlig kunskapsöverföring skapar du förutsättningar för ständig utvecklingen av kvalitetsarbetet inom verksamheten och därmed säkerställer högsta möjliga livskvalitet för företagets kunder.

 

Din bakgrund

Vi söker dig som har ett arbetssätt präglat av förtroende och ansvarstagande både i kravställande och i stöd. Du kan självständigt identifiera behov och åtgärder, tar ansvar för genomförandet och du strävar alltid efter högsta möjliga kvalitet och kundnöjdhet. Du trivs med många kontaktytor och din kommunikativa förmåga är mycket god. I botten har du en universitet-/högskoleutbildning med ngn fördjupning inom relevant område. Du har långvarig erfarenhet av ledarskap inom äldreomsorgen och har intresse av att arbeta med effektiv bemanning.

 

 

Som person är du målmedveten, strukturerad och självständig. Du har gedigen erfarenhet av att driva kvalitativt förändringsarbete. Du har arbetat i ledande befattningar inom äldreomsorg och du har erfarenhet av tillsynsverksamhet och myndighetsutövning. Det är viktigt att du delar företagets värderingar och agerar med respekt, engagemang och nyfikenhet.  Är du rätt person kan vi erbjuda dig ett stimulerande och utmanande arbete i ett företag med fokus på att vara med och skapa morgondagens äldreomsorg.

 


* Tjänsten innebär resor med övernattningar regelbundet och då du kommer att röra dig över ett geografiskt område så är b-körkort önskvärt.
* Provanställning 6 månader därefter tillsvidareanställning

Sista ansökningsdag 2015-12-05  men urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. För mer information kontakta Christine Rosencrantz på tfn. 076 547 65 37

Välkommen med din ansökan!
Läs mer på arbetsförmedlingen
.